Ana içeriğe atla

Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, Teknoloji Fakültesi, Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü ile Amerika Birleşik Devletleri Arizona Eyaletinde bulunan Dan D'Agostino Master Audio Systems firması arasında 7+1 İşyeri Eğitimi/Uygulaması dersi kapsamında kısa süre içerisinde Protokol imzalanacak.

Protokol kapsamında İşyeri Eğitimi/Uygulaması’na gidebilecek durumda olan öğrencilerimiz isterlerse, kendi maddi imkânları ile (Gidiş-geliş Uçak Biletleri + Yeme-içme masrafları + Vize + Sigorta vb.) İşyeri Eğitimi/Uygulaması dersini Dan D'Agostino Master Audio Systems Firması’nda yapabileceklerdir. İmzalanacak protokol ile ABD Konsolosluğundan rahatça vize alınabilecektir. Öğrencilerimizin kalacak yerleri firma tarafından karşılanacaktır.

Ön Başvuru:

30 Ağustos 2019 tarihine kadar,

Ad-Soyad, Okul Numarası, Cep Tlf, CV, İngilizce düzeyi bilgilerini içeren e-posta ile Bölüm Başkanlığına müracaat edilmelidir. (ipehlivan@subu.edu.tr, ipehlivan@sakarya.edu.tr)

Mülakat:

2 Eylül Pazartesi, Saat 14:00’te Bölüm Başkanlığı’nda hazır olunması gerekmektedir.

 

7+1 Workplace Training/Application Opportunity in USA

A protocol between Electrical & Electronics Engineering Department of Sakarya University of Applied Sciences and Dan D'Agostino Master Audio Systems company in Arizona State, USA will be signed regarding 7+1 Workplace Training/Application courses.

Any student who satisfies all the requirements of the 7+1 Workplace Training/Application courses can fulfil the said courses in Dan D'Agostino Master Audio Systems company in Arizona State, USA with his/her own financial means (Flight tickets, dining costs, Visa, insurance, etc.). Only the accommodation will be provided to the students by the company. Also, getting a Visa from the USA consulate will be very easy with the signed protocol.

Pre-application:

Interested students must send the following information to the department (ipehlivan@subu.edu.tr, ipehlivan@sakarya.edu.tr ) via an e-mail by 30 August 2019:

Name-surname, student ID, phone number, CV and proof of English proficiency

Interview date & location:

The interview will be held at 2pm, 2/09/2019, in the office of Department Head.